Inovatoare legendară și antreprenor neobosit, domnișoara Elizabeth Arden a înființat industria americană a frumuseții în urmă cu un secol. Născută în Florence Nightingale Graham, a călătorit din Canada rurală spre New York, unde a deschis primul salon Red Door pe Fifth Avenue în 1910.
Credința fundamentală a Elizabeth Arden a fost că frumusețea nu ar trebui să fie un strat de machiaj, ci o cooperare inteligentă între știință și natură pentru a dezvolta cele mai bune bunuri naturale ale unei femei. Ea a trăit după mantra ei: „A fi frumoasă este dreptul de întâi născut al oricărei femei”.
Miss Arden a creat produse de îngrijire a pielii care au beneficiat, nu mascate, pielea. Ea nu numai că și-a promovat conceptul de Frumusețe Totală, inclusiv îngrijirea îngrijitoare a pielii, nutriție și fitness, dar a trăit-o cu prudență, în timp ce a căutat în mod constant să aducă o abordare științifică formulărilor de îngrijire a pielii.
Domnișoara Arden a fost fără compromisuri în viziunea sa de a crea cele mai bune produse, ambalaje și servicii noi și absolute de care femeile nu numai că aveau nevoie, ci și le și doreau; chiar dacă a fost clasica cultă Eight Hour Cream, legendarul ei parfum Blue Grass sau un ruj roșu îndrăzneț pentru a se coordona cu uniformele femeilor care slujesc în forțele armate în timpul celui de-al doilea război mondial.
Lista de inovații în materie de frumusețe a lui Elizabeth Arden este lungă. Ea a fost prima care a introdus machiajul ochilor femeilor din America și a fost pionieră la crearea „makeover-ului”. Odată cu lansarea Ardena Skin Tonic, compania a devenit prima care a încorporat numele fondatorului său într-un nume de produs. Domnișoara Arden a dezvoltat primele produse de înfrumusețare de dimensiuni de călătorie și a fost prima din domeniul cosmeticelor care a pregătit și a trimis o echipă de demonstranți și vânzătoare de călătorii.
În anii 1930, domnișoara Arden a deschis saloane Red Door în majoritatea capitalelor modei din întreaga lume și și-a recunoscut cu mândrie realizările proclamând că există doar trei nume americane cunoscute în fiecare colț al globului: Singer Sewing Machines, Coca- Cola și Elizabeth Arden.
Prin toate acestea, domnișoara Arden a creat atât un imperiu, cât și o nouă industrie. Spiritul ei antreprenorial și angajamentul său față de inovație, calitate și excelență rămân sufletul companiei astăzi.
Ultimele produse vizualizate
Newsletter
Nu rata ofertele si promotiile noastre
Social
Urmareste-ne in social media
Suport clienti
Raspundem de Luni pana Vineri 09:00 - 16:00