Descriere produs:
Balsam cu formula hranitoare cu ulei de ricin si ulei de migdale care fortifiaza* parul fragil.
Rezultat: Părul devine uşor de pieptanat, mai puternic, mai rezistent, se simte mai dens si pare mai sanatos.
* Test instrumental dupa aplicarea samponului + balsamului.
Recomandare:
Pentru par fragil cu tendinta de cadere
Utilizare:
Sugestie de utilizare: Aplicati generos pe parul umezit in prealabil, apoi clatiti cu apa din abundenta.
In cazul contactului cu ochii, clatiti cu apa din abundenta. Nu ingerati. Nu lasatila indemana copiilor.
Despre brand Garnier:
De peste un secol, cosmeticele Garnier influențează stilul de viață al bărbaților și al femeilor din întreaga lume. A apărut în Franța și, treptat, a devenit unul dintre cele mai respectate branduri de produse cosmetice.
Povestea sa a debutat în 1904, când coaforul Alfred Amour Garnier a creat primul tonic din plante pentru înfrumusețarea părului, primul produs Garnier care a devenit rapid un bestseller. În anul 1960 a apărut prima vopsea de păr Garnier aplicabilă acasă, femeile începând să-și privească părul ca pe un accesoriu de modă. Printre produsele care au fost îndrăgite instantaneu se numără Garnier Micellar Water, gelul purificator Garnier Pure Active Gel și vopselele Garnier Nutrisse.
Brandul Garnier este atent la dorințele clienților săi, iar produsele reflectă nevoile acestora în ceea ce privește îngrijirea tenului și a părului. Creează produse care sunt cu adevărat eficiente, ușor accesibile și facilitează ritualurile zilnice de îngrijire a frumuseții. De aceea, cosmeticele Garnier înregistrează un uriaș succes mondial, fiind disponibile în peste 120 de țări din întreaga lume.
Produsele Garnier din întreaga lume sunt recunoscute și în mod oficial ca fiind cruelty-free, acestea purnand simbolul programului Leaping Bunny al organizației Cruelty Free International, care militează pentru încetarea testării pe animale și practicile cruelty-free.
Scrie un review