Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
In cazul in care se opteaza pentru:
Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea de catre S.C. Cafe Solutions S.R.L coletului cu produsele returnate.
Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 7 zile de la receptionarea de catre S.C. Cafe Solutions S.R.L a coletului cu produsele returnate.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Nu se admit la retur:
- Produse care au fost desfacute
- Produse care au fost testate/utilizate
- Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
- Produse achizitionate de la alte magazine
- Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
- Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel
Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice inscriptionate cu simbol PAO intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:
1. Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
2. Completati formularul standard de retur RMA pe care il puteti accesa aici
3. Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa office@beautybee.ro sau telefonic: 0759125303
4. Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
5. Expediati coletul la adresa: Bulevardul Piperam Nr 1, Cladyrea Cryptodata, etaj3, Voluntari, Ilfov, telefon: 0759125303 , prin orice serviciu de curierat rapid sau prin Posta Romana.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat/ contactata de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produslui dumneavoastra.
Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi ezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.
6. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
TERMENII SI COSTUL LIVRARII
S.C. Cafe Solutions S.R.L va livra PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL datorita faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. Cafe Solutions S.R.L va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care S.C. Cafe Solutions S.R.L primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, S.C. Cafe Solutions S.R.L poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
PRODUSELE comercializate de BeautyBee.ro pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.
EXPEDIEREA COMENZILOR
Toate comenzile ce sunt plasate de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 - 15:00 sunt expediate in aceeasi zi, cu exceptia sarbatorilor legale si a perioadelor de promotie de tip Black Friday.
Comenzile lansate dupa ora 15:00, in zilele de sambata si duminica sau in zilele libere prin lege vor fi operate si expediate in urmatoarea zi lucratoare. Pentru mai multe informatii puteti accesa aici lista de sarbatori legale. In cazul mai multor comenzi plasate de pe celasi cont, avem nevoie de confirmare telefonica pentru a putea expedia coletele.
In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 14 zile. Procesare comenzilor ce includ PRODUSE a caror stoc a fost gresit raportat de platforma noastra de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactati de consilierii de vanzari ai companiei noastre, va fi amanata pana la rezolvarea situatiei aparute.
MODALITATI SI COSTURI DE EXPEDIERE
Transportul produselor comandate pe www.beautybee.ro se face prin companiile ce ofera servicii de Curierat rapid partenere precum DPD si Sameday
• Tariful standard de livrare este de 13.99 lei pentru comenzi a caror valoare este mai mica de 299 de lei sau 9.99 Lei pentru livrarea la easyBox
• Comenzile mai mari de 299.99 de lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT
• Termenul de livrare este in general de maxim 3 zile lucratoare din momentul expedierii coletului in localitatile aflate in aria de acoperire a companiei de curierat partenere si de maxim 10 zile pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire. Acesti termini pot fi depsiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).
Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans. In situatia in care CLIENTII ce au comenzi neridicate doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior in cuantum de 25.98 de lei. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon 0759 125 303 sau pe email la office@beautybee.ro .